Malene, Næstved siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Absolut helt i top!!! Tror aldrig jeg har oplevet noget lignende!”

Overholdt vi tidsplanen:
“Ja, til punkt og prikke.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Ja meget, har kun rosende ord til dem.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Ja, det gjorde jeg og alle spørgsmål jeg havde, blev besvaret til fuld tilfredsstillelse.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Ja. 100%.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Ja, ikke en finger at sætte på noget som helst.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:
“Helt klar 5 store stjerner fra mig og jeg vil i hvert fald anbefale jer til andre, det hersker der ingen tvivl om.”

Har du øvrige kommentarer til din oplevelse hører vi gerne om disse:
Det er jo mig med alle de spørgsmål da jeg følte jeg var ved at blive snydt af et andet firma (dem med ”lovkrav om varmtvandsbeholder på 110 l”), som jeg havde bedt om tilbud fra. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg ringede og talte med Henriette, men det var mange og hver eneste gang blev jeg mødt med kompetente fyldestgørende svar og masser af venlighed og tålmodighed – jeg blev endda også ringet op af Christian efterfølgende. Kan kun sige 1000 tak for helt fantastisk kundeservice!!!! En fornøjelse at udfylde et spørgeskema når jeg kan uddele så mange roser – for mig kan I ikke blive bedre, er 100% tilfreds med alt.

Johan, Herlev siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Meget hurtig og hjælpsom. Den ene gang jeg ringede, tog en af montørerne telefonen og sørgede for, at kontoret ringede tilbage.”

Overholdt vi tidsplanen:
“Ja. Vi aftalte en hurtig leveringsdag, da vi skal ud at rejse, I kom på klokkeslæt.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Ja”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Der er mange indstillinger på vores fyr (Vaillant 206), jeg fik vist de mest almindelige.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Ja”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Ja. Jeg var lidt imponeret over, at der ikke var mere vådt efter udskiftning af rør og varmtvandsbeholder.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have

Bo, Herlev siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Kommunikationen med Jer har været 100 % i orden.”

Overholdt vi tidsplanen:
“Tidsplanen er kørt lige efter bogen, super profesionelt.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Flinke og rare folk vi har talt med og set.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Fint lille kursus af gasfyr, med den besked at hvis noget drillede skulle man bare ringe.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Ja, det er over alt forventning.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Alt var i den pæneste orden da montørene var færdige.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:
“I skal have alle 5 stjernen.”

Har du øvrige kommentarer til din oplevelse hører vi gerne om disse:
Jeres betalingsfrist er lidt kort, nu når ens betalingen afregnes med via HMN Naturgas i Gladsaxe, Så her har man ikke en jordisk chance for at betale til tiden

Eva, Ballerup siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Lynhurtig og meget professionel.”

Overholdt vi tidsplanen:
 “Ja, fuldstændig.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Ja de var, og de var super professionelle og hurtige.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Ja, hundrede procent.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Fuldstændig”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Ja, helt sikkert. Der blev pænt ryddet op.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:
“I skal have alle 5 stjerner.”

Har du øvrige kommentarer til din oplevelse hører vi gerne om disse: 
Jeg kan kun sige, at jeg er ovenud tilfreds. Mvh Eva Lembke

Svend, Dragør siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Forbilledlig – hurtig respons og nemt og konkret at forholde sig til.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Ikke alene overholdt I tidsplanen – jeg havde regnet med det meste af dagen – men I var færdige på fire timer.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Super høflige og imødekommende.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Jeg synes – det var fint afstemt i forhold til – hvad jeg selv kunne – spot on.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
 “Nej – det var klart en bedre kvalitet end man kunne forvente.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Det var fint og det gamle skrummel af en vandkedel blev fjernet….”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:
“I beholder alle fem i min verden.”

René, Gørlev siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Der var en rigtig god kommunikation, ingen problemer med mail korrespondancen.”

Overholdt vi tidsplanen:
“Ja, i kom og monterede fyret på den aftalte dag og tidspunkt.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Super hyggelig dag og fed tone. (Dog må I lige lære Christian at drikke kaffe!).”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Fik en grundig gennemgang af både brænder og app.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Arbejdet er udført til UG.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Der var fint rydeligt og de passede på vores ting.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:

Anker, Allerød siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Meget fin med hurtige svar.”

Overholdt vi tidsplanen:
“Det varede lidt tid før I kom til os, men vi havde ikke så travlt, det var ok. Da I meldte at nu ville I skiftet fyret holdt I tidsplanen.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Ja”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Der lå lige lidt hen over weekenden, men det var ikke et problem”.

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have
“5 stjerner”

Anne-Grethe, Allerød siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Hurtigt og konkret.”

Overholdt vi tidsplanen:
“Ja.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Helt bestemt god stemning.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Ja, meget fint.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja, meget fint.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Ja, meget fint.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:
“5.”

Christian, Lynge siger…

 

  • Hvordan var kommunikationen med kontoret: “Fin meget hurtig svar på mails.”
  • Overholdt vi tidsplanen: “Ja. I skrev at I ville ankomme mll. 07:30-08:30 og jeg tror i var her 08:35.”
  • Var vores folk høflige og imødekommende: “Ja – det havde dog været rart at få at vide at der ville komme en anden kollega senere på dagen. Jeg kom ned i kldr. kl. 14:00 og der var så en ny kollega men de andre var startet på opgaven var kørt”
  • Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: “Ja- dog lidt for simpel forklaring.”
  • Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: “Ja – men I burde have spurgt om jeg havde nogle andre pumper tilknyttet anlægget, så vi kunne have slukket for disse. Pumper har ikke godt af at køre uden vand, så jeg håber ikke de har taget skade. “
  • Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: “Ja- der var ingen skrald men meget beskidt”.
  • Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have “4 stjerner”.

 

Erik, Vallensbæk siger…

  1. Hvordan var kommunikationen med kontoret: “God”.
  2. Overholdt vi tidsplanen: “Ja.”
  3. Var vores folk høflige og imødekommende: “Ja”
  4. Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: “Jeg kunne godt have brugt lidt mere tid mere info omkring styring af fyret. En fuld brugermanual så jeg ikke skulle hente den selv. En 30 min. gennemgang og jeg havde været på plads.”
  5. Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: “Ja”
  6. Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: “Ja, dog manglede gasskabet at blive lukket.”
  7. Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have “4”.

Henrik, Birkerød siger…

  1. Hvordan var kommunikationen med kontoret: “OK”
  2. Overholdt vi tidsplanen: “Ja, efter 2. gang”
  3. Var vores folk høflige og imødekommende: “Ja, meget”
  4. Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: “Ja.”
  5. Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: “Ja”
  6. Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: “Ja. Jeg var lidt imponeret over, at der ikke var mere vådt efter udskiftning af rør og varmtvandsbeholder.”
  7. Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have “4”.

Martin, Espergærde siger…

 

  1. Hvordan var kommunikationen med kontoret: “Kunne ikke være bedre.”
  2. Overholdt vi tidsplanen: “Helt perfekt.”
  3. Var vores folk høflige og imødekommende: “Høflige og dygtige, kan ikke være bedre.”
  4. Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: “Ønsker en grundigere vejledning.”
  5. Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: “Ja det synes jeg”
  6. Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: “Måske endda bedre, man kunne nærmest ikke se at I havde været der.”
  7. Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have “4,5 stjerne fordi intro til fyret kunne være lidt bedre synes jeg.”

Preben, Nærum siger…

  1. Hvordan var kommunikationen med kontoret: “Den var fin.”
  2. Overholdt vi tidsplanen: “Det tog lidt lang tid.”
  3. Var vores folk høflige og imødekommende: “Ja.”
  4. Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: “Nej.”
  5. Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: “Ja.”
  6. Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: “Nej.”
  7. Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have: “3 stjerner.”

Sune, Dragør siger…

  1. Hvordan var kommunikationen med kontoret: “Super nemt og fleksibelt.”
  2. Overholdt vi tidsplanen: “I kom lidt forsent, men kom i mål som aftalt.”
  3. Var vores folk høflige og imødekommende: “MEGET.”
  4. Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: “God nok – ikke grundig, men det er ok for mig.”
  5. Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: “100% overens.”
  6. Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: “Jep det var fint.”
  7. Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:

Christen, Bagsværd siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Ganske god og venlig.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Ja.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Vi var ikke tilstede”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Vi var ikke tilstede men har lovning på instruktion ved fyringssæsones start”.

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja”.

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Ja, man glemte dog de gamle skorstensrør”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have :
“5 stjerner”

Casper, Bjæverskov siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Rigtig fin kommunikation, søde og hjælpsomme.”

Overholdt vi tidsplanen:
“Tidsplanen blev overholdt. Jeg fik endda efter forespørgsel rykket udførslen af arbejdet næsten en måned frem, så installationen blev lavet kun lidt over en uge fra bestilling.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Ja, begge dele”.

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Jeg fik en gennemgang, men jeg ved ikke om det var gennemgående. Jeg tror jeg fik det nødvendige at vide, fordi man alligevel ikke kan huske så mange detaljer bagefter, jeg fik at vide at jeg altid kunne ringe hvis der opstod spørgsmål. Så jeg havde ikke brug for mere end det jeg fik.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Ja., det var den. Kun små skidt tilbage bagefter, som kunne tages med støvsuger på 1 minut. Jeg havde forventet mere “rod” efter sådan en installation.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have :
“5 stjerner”.

Claes, Hørsholm siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Ganske fin”

Overholdt vi tidsplanen:
“Ja, endda hurtigere end ventet.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Meget, Ros til Michael”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Ja.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Verdensklasse”.

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have :
“klart alle 5”.

Gunnar, Brønshøj siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Lidt langsom respons.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Perfekt.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Perfekt.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Fint.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Perfekt.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Perfekt.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have: “5.”

Flemming, Allerød siger…

Hej Naturliggas,

Lige siden den første kontakt d. 16.1 (vi har lige købt huset er ikke flyttet ind endnu) har I givet gode og hurtige svar på vore forespørgsler.

Vi lavede aftaler, som var enkle at forholde sig til – og I har overholdt Jeres del forbilledligt.

Fyret er installeret fint og alt er lavet pænt og nydeligt.

Herfra 5 stjerner.

Henrik, Vallensbæk siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“God.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Yderst tilfredsstillende.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Ja, og vi fik en god instruktion.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“se pkt. 3.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Bestemt.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Ja det var fint nok.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:
“5 stjerner.”

Jesper, Glostrup siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Professionel og hurtig, efter indledende mangel på svar grundet bøvl i Jeres mailsystem.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Ja, til punkt og prikke.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“I høj grad. Jeg følte mig tryg og godt behandlet som kunde.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Nej, kun overfladisk, men det var efter råd og den har efterfølgende vist sig at være tilstrækkelig.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Ja. Det var fint.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have: 
“5 stjerner.”

Knud, Søborg siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“God.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Præcis.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“De var begge rigtig søde.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Ja.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja, helt sikkert.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Perfekt.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:
“Alle 5.”

Har du øvrige kommentarer til din oplevelse hører vi gerne om disse: Har anbefalet Jer til andre.

Kristian, Brøndby Strand siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Kommunikationen med kontoret har gennemgående været rigtig god. Ved tlf. opkald bev der svaret tydeligt og forståeligt på alle spørgsmål, og hvis der skulle undersøges noget tilbød de at ringe tilbage eller skrive SMS afhængigt af hvad der passede mig bedst.

Overholdt vi tidsplanen:
“Vores fyr gik istykker torsdag eftermiddag, og fredag morgen fik vi presset ind at de allerede kunne komme samme dag med tanke på at vi skulle have et fyr inden kl. 18:00. Da klokken var 17:20 køret gasmanden efter en gennemgang af vores nye fyr. Var meget positivt overrasket over at de kunne rykke ud så hurtigt, selvom de egentligt var fuldt booket. “.

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Der var flere folk ude i løbet af dagen for at få det hele til at hænge sammen i deres tidsplan, og alle folk var rigtig imødekommende og intet at sætte en finger på der”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Der blev givet en tilstrækkelig gennemgang af det nye fyr, og alle spørgsmål i forhold til forskellen mellem det gamle og nye fyr blev besvaret”.

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“På trods af høje forventninger, så må jeg sige at arbejdet 100% lever op til dem.

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Gulvet blev tørret pænt op alt affald blev taget med fra stedet så også positiv oplevelse der.

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have. 
“Der er ingen tvivl om at de skal have 5 store stjerne herfra, intet mindre kan gøre det. Det er klart et selskab jeg vil anbefale hvis jeg hører om andre som skal have udført gasarbejde.”

Lars, Ølstykke siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Høflig og venlig betjening, fik svar på de spørgsmål der var.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“I kom 15-20 minutter senere end tidspunktet hvor de ville komme om morgnen. Fik en undskyldning og forklaring om, hvorfor de var forsinkede. Jeg havde ingen problmer med det.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Ja, præsenterede sig pænt med navn”.

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Ja, fik en kort instruktion/forklaring omkring brug af fyret”.

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja, flot arbejde med de rør de trak”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Ja. Der var pænt ryddet op i rummet hvor de havde arbejdet.

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have 
“I skal have 5 stjerner, det var 2 flinke og friske gutter der kom”.

Lisbeth, Hørsholm siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Meget fin”.

Overholdt vi tidsplanen:
“Ja”.

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Ja bestemt”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Nej desværre jeg var på arbejde.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja, det vil jeg mene”.

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Ja fint.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have :
“Absolut 5 da”.

Maria, Allerød siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Kommunikationen var fin, let at komme i kontakt med Jer og hurtig respons.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Ja”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Ja bestemt”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Ja bestemt.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Ja, det gik hurtigt og man overholdtd det an lovede”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Ja, det synes jeg. Det støver frygteligt, men det kan I næppe gøre så meget ved”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have:
“5”

Nicolai, Virum siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Rigtig fin, på trods af at det var ferieperiode.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Ja – kom som aftalt – meget hurtigt efter bestilling.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Ja meget”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Ja.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja, dog faldt der et stort stykke puds af udvendigt, da de borede udeføleren ud gennem væggen, som ikke blev lappet særligt pænt. Dette var ikke forventet, men nok desværre hvad der kan ske”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Ja.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have :
“5 stjerner”

Ole, Greve siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Den var god.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Ja.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Ja.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Ja.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Det blev dyrer end forventet pg.a ændringer i aftrækket”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Ja.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have :
“5 stjerner.”

Per, Ringsted siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Fint, fik svar på mine spørgsmål”.

Overholdt vi tidsplanen: 
“Ja, kom indenfor den oplyste time.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Fint, fik en snak undervejs”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Ja, ingen tvivl om betjening bagefter”.

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Ja”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Ja. Alt var fjernet, kun en støvsugning bagefter, som var forventet.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have 
“5 stjerner”

Steen, Ishøj siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Fint.”

Overholdt vi tidsplanen: 
“Ja”.

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Meget”.

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Ja.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Ja”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Ja.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have 
“5 stjerner”.

Søren, Hørsholm siger…

 

Hvordan var kommunikationen med kontoret: 
“Helt i top. Det var nemt at komme igennem og få en aftale.”

Overholdt vi tidsplanen:
“Ja.”

Var vores folk høflige og imødekommende:
“Ja “.

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: 
“Ja.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Ja”.

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Ja.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have :
“5 stjerner”

Thomas, Greve siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Super god kommunikation. God og effektiv service- langt ud over det forventlige.”

Overholdt vi tidsplanen:
“Mødte op på adressen på det aftale tidspunkt og udføret det aftalte arbejde i henhold til tidsplanen.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“De to montører, som vi havde besøg af var høflige, friske, søde og venlige og meget kunde orienterede.”

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Vi fik en god og gennemgående gennemgang af vores nye gasfyr. Tingene blev forklaret på en god ikke teknisk måde.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde:
“Det udførte arbejde gik ud over vores forventninger.”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: 
“Oprydningen efter det udførte arbejde var til UG, krydsog bolle. Ud oer den nye installation kunne vi stort set ikke se, at montørerne havde været her.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have: 
“I skal have alle 5 stjerner.”

Viggo, Gadstrup siger…

Hvordan var kommunikationen med kontoret:
“Den var fin, vi klarede det hele over mail. Jeg fik hurtigt svar på mine spørgsmål.”

Overholdt vi tidsplanen:
“Ja, til punkt og prikke.”

Var vores folk høflige og imødekommende: 
“Det var et par høflige og flinke unge mennesker der mødte op”.

Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr:
“Jeg fik en fin og grundig gennemgang.”

Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: 
“Mine forventninger blev opfyldt”

Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger:
“Der var ikke noget at klage over, alt blev taget med og der blev fejet.”

Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have :
“5 stjerner fra mig”

Christian, Helsingør siger…

1. Hvordan var kommunikationen med kontoret: Hurtigt perfekt service.

2. Overholdt vi tidsplanen: Ja til punkt og prikke.

3. Var vores folk høflige og imødekommende: Ja, alle sammen.

4. Fik du en god og gennemgående information om dit nyt gasfyr: Ja, alt blev gennemgået.

5. Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: Ja.

6. Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: Ja.

7. Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have: 5 stjerner.

 

 

 

Peter, Hvidovre siger…

  1. Hvordan var kommunikationen med kontoret: “Den var fin, jeg fik præcise svar på mine spørgsmål.”
  2. Overholdt vi tidsplanen: “Både og den første dato blev ikke overholdt, det skal siges at vi blev kontaktet både på telefon og mail angående ny dato”
  3. Var vores folk høflige og imødekommende: “Jep, de var super søde og imødekommende”
  4. Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: “Det gik lidt stærkt, men jeg ved jo heller ikke om der er mere jeg skal vide.”
  5. Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: “Ja det gjorde det”
  6. Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: “Ja det var fint nok.”
  7. Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have: “5 stjerner”

Bent Rødovre siger…

  1. Hvordan var kommunikationen med kontoret: “Udemærket. Der blev meldt tilbage som lovet”
  2. Overholdt vi tidsplanen: “Ja det fungerede fint”
  3. Var vores folk høflige og imødekommende: “Ja de virkede som om de vidste hvad de havde med at gøre”
  4. Fik du en god og gennemgående information om dit nye gasfyr: “Ja, men nok lidt hurtig”
  5. Stemte dine forventninger overens med det udførte arbejde: “Det hurtigt og  mere smertefrit end det jeg havde ventet”
  6. Var oprydningen i overensstemmelse med dine forventninger: “Ja, der var ikke noget at komme efter”
  7. Hvor mange stjerner mellem 1-5 synes du vi skal have: “Alle 5 stjerner”

Naturliggas installerer på hele Sjælland til faste priser Afbryd